تو این زمونه ادم نباید به دوستش اعتماد کنه
دیروز یکی از دوستام می خواست زیراب مو پیش یکی از استادامون  بزنه
ولی چون رابطه منو بعضی از استاد ها خوبه موفق نشد
این دوست (البته اگه بشه اسمشو گذاشت دوست) از اینکه تو یکی از درسا
نمره نیاوردم حسابی خوشحال شده
و از اینکه چندتا از همکلاسی ها دنبال کارمو گرفتن  تا از استاد برام نمره بگیرن(پارتی بازی کنن) لجش گرفته
واقعا نمی دونم به این ادم چی میشه گفت
ازتون خواهش می کنم برام دعا کنین تا تو این درس نمره بگیرم
ای خدا کمکم کن
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ق.ظ http://lastword.blogsky.com

دوست خوب پدا کردن خیلی سخت

مهدی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:49 ق.ظ http://varzeshp.blogsky.com

اهای بی وفا دیگه دوستم نداری دیگه دوستم نداری باز می خوای منو تنهام بزاری

چرا دیگه پیشم نمی ایی منتظری من بیام بعد تو بیای به من سر بزنی بی وفا


be man sar bezan

چه سایتی که قالب میده بیا به من بگو

مهران پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ق.ظ

سلام ایدا جون ازه من هم از دوست ضربه خوردم ذرک میکنم دوست دارم

آرمان پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ

از اینکه سر زدی ممنونم . ببین راستی این آی دی من هست : arman_shz_arman
beben ayda jan mano add kon . va asl bedeh . mamnonam .

پارسا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام. ایدا جان. خوشحالم که می تونم بیام و وبلاگ زیباتون رو بخونم. فقط نمی دونم چه وقتایی آپ میکنی؟ میدونی من فکر می کنم دوستت از یک بیماری روانی به نام حسادت رنج می کشه... اینجور بیما را رو باید به حال خودشون رها کرد. البه شاید اگه از طرف شما محبت ببینه؛ حسادتش کمتر بشه.
راستی سعی کن از این به بعد درسا رو بهتر بخونی تا مجبور نشی دست به دامن استادا بشی... من که هر بار از این کارا کردم سکه ی پول شدم؛ ولی من برات دعا می کنم. دعا کن بتونم برم حرم. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد