روز زن
        و
          روز مادر
                     را
                        به تمام مادران عزیز
                                                   و بخصوص
                                                                 مادر خودم
                                                                                تبریک می گویم
مادرم دوست دارم
ayda
 

و هنوز
 وقتی باران عشق می باردayda
 تو را به خاطرم می آورد
.

و هنوز
 وقتی بوی بهار به مشامم می رسد
 تو را به یادم می آورد
.

و هنوز
 و قتی اشک هایم را بر گونه هایم می بینم
 تو را در زلالی اشک هایم می بینم
.

و هنوز
 وقتی پاکی نمازم را حس می کنم
 پاکی عشقت را می بینم
.

و هنوز
 وقتی به یاد عشقم می افتم
 به خود می بالم
.

و هنوز...............

ayda
تو می روی
و من....
فقط نگاهت می کنم

تعجب نکن
که چرا گریه نمی کنم
بی تو....

یک عمر فرصت برای گریستن دارم
اما برای تماشای تو

همین یک لحظه باقی است
و شاید همین یک لحظه

اجازه زیستن در چشمان تو را داشته باشم