روز زن
        و
          روز مادر
                     را
                        به تمام مادران عزیز
                                                   و بخصوص
                                                                 مادر خودم
                                                                                تبریک می گویم
مادرم دوست دارم
ayda
 
نظرات 6 + ارسال نظر
مهران چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام من هم روز ماما رو به همه بخوصوص مامان خودم تبریک میگم

ارش .دلگير چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

ايدای مهربان سلام .هر روز به اميد شعر تازه از شما به ديدار ميايم..روز مادر بر شما ومادر ان ايرانی مبارک باد.

سعید چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

سالم ایدا جان من هم این روز رو به تو و مادرتان و مادر خودم تبریک میگم

محسن چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ب.ظ

ایدا من هم این روز رو تبریک میگم

نادر پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ق.ظ http://cfun.blogsky.com

اول از همه از محبتت ممنونم.من بنا به دلایلی مجبور شدم وبلاگم رو عوض کنم.لطفا لینک منو از 30fun به cfun.blogsky.com تغییر بدید.ممنون

پارسا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ق.ظ http://khalvatkadeh.blogsky.com

سلام. میلاد حضرت زهرا و روز زن رو به شما تبریک می گم
خدایا شاد گردان قلب ما را // ز غم آزاد گردان قلب ما را.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد