نمی دونین دیروز چه بلایی سرم اومد
دیروز با ماشین ...
ایینه بغل ۴تا پراید +بدنه شون داغون کردم
البته افسر منو نسبت به سه تاشون مقصر دونست
اما نسبت به یکی نه
دوتاشون که من مقصر بودم از خیر خسارت گذشتند
 (البته منم از خیر خسارتم نسبت به اون یکی گذشتم)
موند یکی
اول خواستم خسارتشو با بیمه بدم 
ولی در تماس با پدر گرامی
ایشون گفتن ۵۰ تومن دستی بدم موضوع حل بشه(اخه منه فلک زده دانشجو پولم کجا بوده)
بعدش کارشناس اومد یه نگاهی به ماشینا انداخت و یه نگاه به من (منم  خودمو زدم به مظلومیت  که دلش به حالم بسوزه ) گفت خدا رو شکر طوری نشده (فقط ایینشو شکسته بودم و بدنشو داغون کردم)اقا شما رضایت بدین هر کس ماشینشو با هزینه خودش تعمیر کنه
منم که از خدا خواسته تشکر کردمو رفتم
خدا رو شکر عمق فاجعه روی ماشینه خودم کم بود به قوله ما ترکا (جانه بی چیده )تلفظش میشه(jane baychide)
یه تل (زنگ زدم) زدم به بهترین دوستم که الهی من فداش بشم
اونم با پسر خالش اومدو با کمی پولیش و واکس خرابکاریمو ماس مالی کرد
که بازهم ازشون تشکر میکنم
به همین سادگی موضوع تصادفم حل شد بدونه اینکه پولی خرج کنم و سرزنش بشم ( چون اثر جرمی نمونده بود)
نتیجه اخلاقی : خیلی شانس اوردم
نظرات 7 + ارسال نظر
حسین جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ http://music-iran.blogsky.com

سلام
بابا دمت گرم خیلی وبلاگ باحالی واقعا گل کاشتی
به وبلاگ ما هم یه سری بزن خوشحال می شیم
www.music-iran.blogsky.com

bye

الهام جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:32 ب.ظ

دوست دارم برای همیشه

سیاوش جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:21 ب.ظ

khoda ro shokr ke bekheir gozashte va etefagy vase khodet nayoftade
rasty tonesty to on dars nomre begiri?

سمیرا جمعه 31 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:19 ب.ظ

az webloget kheily khosham omad
kheily jalebe

شهرام شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام ایدا میبینم کارهای ارتیستی میکنی ای وی

حسین شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.softh.blogsky.com

سلام شما هم وب قشنگ و جالبی دارید حاضری به هم دیگه لینک بدیم ؟

حاج علی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:41 ب.ظ http://t413l0.blogsky.com

سلام آیدا خانوم و دمت گرم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد